Calandreta de Castanet-Tolosan

Aller au contenu | Aller au menu | Aller à la recherche

Concors sur patrimoni arquitectural

En ligam amb lo projècte sul patrimoni, lo cicle 3 s'anèt passejar, en març, dins Castanet a la recèrca de monuments e ne'n causir un per lo representar sus una aficha per participar al concors nacional sul patrimoni arquitectural. Quitament se la classa aguèt de mal de trencar entre lo Castèl de Montsegur e la primièra escola de filhas de Castanet es aquesta que foguèt causida per mandadissa.

En lien avec le projet de classe sur la patrimoine, le cycle 3 s'est promené courant mars dans Castanet à la recherche de momument  et en a choisi un pour le représenter sur un affiche en vue de participer au concours national sur le patrimoine architectural. Même si la classe a eu du mal à se décider entre le chateau de Montségur et la première école de filles de Castanet c'est cette dernière qui a été choisi pour l'envoi au concours.

2017_c3_ecole_fille_et_montsegur.jpg

Teatre d'ombras e de lums

Amb la visita d'una intervenaira en teatre sus l'escola tota en genièr 2017, Alice ,doncas, ajudèt la classa de cicle 3 a transformar l'escritura de la novèla dels calandrons (dins l'encastre del concors d'escritura Lo Lector del Val) en un teatre d'ombras e de lums. 

Foguèt l'escasença de ligar l'activitat al subjècte sus gigants : trabalhar l'efièch visual de gigantisms o de reduccions en fonccion de l'utilisacion del lum e d'aprene a jogar d'un autre biais.

Alice, intervenante en téatre sur toute l'école en janvier  2017 a aidé la classe de cicle3 a transformer l'écriture de la nouvelle des calandrons (nouvelle écrite par al classe et proposée au concous du Lecteur du val) en un téatre d'ombre et de lumière.

Ce fut l'occasion de lier l'activité avec la thématique des géants en travaillant sur l'effet visuel de gigantisme ou de reduction suivant l'utilisation de la lumière et l'occasion d'aprendre à jouer d'une autre façon..

teatre d ombras

Gargolhas de 2017

Aqui las nostras gargolhas que faguèrem amb d'argela e la nostra imaginacion.

2017_c3_gargouilles.jpg

CMJ

Aquesta annada, los calandrons de CM1 e CM2 participèron a l'election del CMJ (Conseil municipal des Jeunes) de Castanet. Los candidats an balhat lor programma escrich a la dintrada de las vacancas de Toussaint. Dijous 24 de novembre la classa se fogèt a votar amb las machinas electronicas de la Mairie coma lors parents : vaqui un primier apprentissatge de los devers de ciutadans. Deseram una bona mandatura als mainatges elegits.

Classa de descoverta al Pic du Midi d'Aussau

Les grèves n'ont pas empêché les calandrons de cycle 3 partir (en bus) à Bagnères de Biguorre rencontrer leurs camarades de la calandreta de Bagnères et visiter l'observatoire du Pic du Midi.
Rien de tel qu'une photo pour résumer le voyage :pic_du_midi_c3_2016-b.JPG

- page 1 de 3