Équipe éducative

Regropa Emilia (regenta), Isabèla (ajuda), Julie (novelària) e Amina (ajuda).

Emilie es la cap d’establiment e ensenha als escolans de las classas mairalas e elementàrias.
Julie es presenta pas que los matins e ensenha als escolans a comptar de la granda seccion (GS)
Isabelle acompanha los escolans pendent los corses e pendent la prangièra dels mai pitchonets. Se maina tanben de la gardaria.
Amina s’encarga de la cantina e pren lo relai per la gardaria de la vesprada del divendres
.


Elle est composée de Émilie (regenta), Isabelle (ajuda), Julie (novelària) et Amina (ajuda).

Émilie est la directrice de l’établissement et enseigne aux classes de maternelle et élémentaire.
Julie est présente tous les matins et enseigne aux élèves à partir de la grande section (GS).
Isabelle accompagne les élèves sur les temps de classe, le temps de sieste des maternelles, et assure la garderie.
Amina est présente sur le temps de cantine et assure la garderie du vendredi soir.

Emilia es regenta a Calandreta en seguida a une formacion especifica cap a la « pedagogia activa » e la lenga e cultura occitanas. Arribèt a l’escòla de Castanet en 2018 apuèi mantunas annadas passadas coma regenta dins una autra Calandreta.

Emilie est enseignante à la Calandreta suite à une formation spécifique à la « pédagogie active » ainsi qu’à la langue et la culture occitanes. Elle est arrivée à l’école de Castanet en 2018 après plusieurs années passées comme enseignante dans une autre Calandreta.

Isabèla, ajuda polivalenta dempuèi 2008 a la Calandreta de Castanet, es tan formada a son pòste d’ajuda mairala coma a la lenga e la cultura occitanas. Acompanha los calandrons que siague sul temps de classa coma seul temps peri-escolars dins la mira d’afortir la projècte de l’escòla e d’assegurar la contunha de l’immersion linguistica.

Isabelle, « ajuda » polyvalente depuis 2008 à la Calandreta de Castanet, est formée tant à son poste d’aide-maternelle qu’à la langue et la culture occitanes. Elle accompagne les « calandrons » aussi bien sur les temps de classe que sur les temps périscolaires afin d’appuyer le projet de l’école et assurer la continuité de l’immersion linguistique.