Équipe pédagogique

Es compausada d’Emilia (regenta) e Isabèla (ajuda).
Isabèla assegura la gardariá.

Elle est composée de Émilie (enseignante) et Isabelle (ajuda).
Isabelle assure la garderie.

Emilia es regenta a Calandreta en seguida a une formacion especifica cap a la « pedagogia activa » e la lenga e cultura occitanas. Arribèt a l’escòla de Castanet en 2018 apuèi mantunas annadas passadas coma regenta dins una autra Calandreta. A l’ora d’ara, ensenha la classe de mairala e se maina de la direccion de l’establiment.

Emilie est enseignante à la Calandreta suite à une formation spécifique à la « pédagogie active » ainsi qu’à la langue et la culture occitanes. Elle est arrivée à l’école de Castanet en 2018 après plusieurs années passées comme enseignante dans une autre Calandreta. Actuellement, elle enseigne en classe de maternelle et se charge de la direction de l’établissement.

Isabèla, ajuda polivalenta dempuèi 2008 a la Calandreta de Castanet, es tan formada a son pòste d’ajuda mairala coma a la lenga e la cultura occitanas. Acompanha los calandrons que siague sul temps de classa coma seul temps peri-escolars dins la mira d’afortir la projècte de l’escòla e d’assegurar la contunha de l’immersion linguistica.

Isabelle, « ajuda » polyvalente depuis 2008 à la Calandreta de Castanet, est formée tant à son poste d’aide-maternelle qu’à la langue et la culture occitanes. Elle accompagne les « calandrons » aussi bien sur les temps de classe que sur les temps périscolaires afin d’appuyer le projet de l’école et assurer la continuité de l’immersion linguistique.