La Taula de descobèrta / La Table de Découverte

La taula de descobèrta se debana un còp per setmana e es un moment plan esperat pels calandrons. Cada mainatge a la possibilitat de portar un objècte de sa causida, que s’agisca d’un libre, d’un joguet, d’un esplech, o quitament d’un document audio o visual. 

Pendent aquela session, lo mainatge presenta son objècte al grop, e los autres mainatges pòdon pausar de questions, discutir e partejar lors impressions. Es un moment d’escambis ont cadun apren a s’exprimir e a escotar los autres.

Aprèp la presentacion, los mainatges dessenhan los objèctes e escrivon lor nom. Aquò lor permet de s’engatjar activament dins l’aprendissatge en cultivant lor creativitat.

La taula de descobèrta favoriza l’escambi, la curiositat e l’aprendissatge collaboratiu, en creant un environament respectuós e benvolent ont cada votz compta.

La pédagogie Calandreta met en place des « institutions », c’est-à-dire des activités collectives qui donnent la parole aux enfants, les autonomisent et organisent la vie du groupe. Ces moments enrichissent leur quotidien en favorisant l’expression et la curiosité.

La taula de descobèrta (La Table de Découverte) se déroule une fois par semaine et est un moment très attendu par les calandrons. Chaque enfant a la possibilité d’apporter un objet de son choix, qu’il s’agisse d’un livre, d’un jouet, d’un outil, ou même d’un document audio ou visuel.

Lors de cette séance, l’enfant présente son objet au groupe, et les autres enfants peuvent poser des questions, discuter et partager leurs impressions. C’est un moment d’échange où chacun apprend à s’exprimer et à écouter les autres.

Après la présentation, les enfants dessinent les objets et écrivent leur nom. Cela leur permet de s’engager activement dans l’apprentissage tout en cultivant leur créativité.La taula de descobèrta favorise l’échange, la curiosité et l’apprentissage collaboratif, tout en créant un environnement respectueux et bienveillant où chaque voix compte.